Veelgestelde vragen

Verzending en bezorging

Welke manieren van bezorgen bieden jullie aan?

Op dit moment is standaardbezorging, spoedbezorging of bezorging bij een afhaalpunt mogelijk.

Waar kan ik de verzendkosten en informatie vinden?

Kijk op onze pagina Bezorging voor de meest actuele informatie.

 

Hoe kan ik mijn bestellingen volgen?

Klik hier als je nu je bestelling wilt volgen.

 

Kan ik mijn bestelling bij iemand anders, op een ander adres en/of in een ander land laten bezorgen?

Je kunt je bestelling laten bezorgen bij iemand anders of op een ander adres, maar niet in een ander land.

Kan ik contact opnemen met het de pakketbezorger?

Als je gebruik maakt van onze standaard thuisbezorgservice, is het mogelijk om contact op te nemen met het transportbedrijf via chat of door de chauffeur te bellen op zijn mobiele telefoon als je pakketje al naar je onderweg is. Klik hier om je bestelling te volgen en voor de gegevens van het transportbedrijf.

 

Er ontbreekt een artikel in mijn bestelling. wat moet ik doen?

Klik hier om contact op te nemen met onze klantenservice.

 

Bestellingen

Hoe kan ik online een bestelling plaatsen?

Je kunt in een paar stappen gemakkelijk een bestelling plaatsen:

 

1. Zoek en kies je favoriete product van Napapijri en voeg het toe aan je winkelwagen

 2. Kies je verzend- en betaalmethode om je bestelling af te ronden 

3. Je ontvangt een bevestiging via e-mail

 

Hoe weet ik of jullie mijn bestelling hebben ontvangen?

Nadat je de bestelling hebt bevestigd, zul je via e-mail een automatisch aangemaakte bevestiging ontvangen van onze Napapijri Online Store.

Ik heb nog geen bevestiging ontvangen via e-mail. wat moet ik doen?

Controleer eerst je spambox. Als je dan nog steeds geen bevestiging hebt ontvangen via e-mail, neem dan contact op met onze klantenservice.

 

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen nadat deze geplaatst is?

Zodra je betaling geaccepteerd is, kun je bestellingen niet meer wijzigen. Neem contact op met onze klantenservice als je hulp nodig hebt.

 

Promocodes

Wat is een promocode?

Promocodes zijn gepersonaliseerde codes die in speciale gevallen worden uitgegeven en waarmee je gebruik kunt maken van exclusieve aanbiedingen voor diensten en producten in de NAPAPIJRI Online Store.

Hoe kan ik een promocode krijgen en gebruiken?

Wil je een promocode, klik dan hier om je aan te melden voor de nieuwsbrief van Napapijri. We informeren je dan over aanbiedingen en andere zaken. Je vindt het veld 'Promocode' op de eerste pagina van de winkelwagen. Vul daar je code in en klik op 'toepassen' voor je nieuwe totaalbedrag.

 

Retouren en terugbetalingen

Ik heb een beschadigd of verkeerd artikel ontvangen. wat moet ik doen?

Volg de instructies op het retourformulier van Napapijri of klik hier voor meer informatie.

 

Wat is jullie retourbeleid?

Klik hier om ons retourbeleid te lezen.

 

Kan ik ruilen?

We hebben op dit moment niet de mogelijkheid om producten te ruilen. Als je een andere maat of kleur wilt, moet je de artikelen / het artikel terugsturen en een nieuwe bestelling plaatsen. Je retourzending wordt terugbetaald zodra we die ontvangen en verwerkt hebben in ons magazijn.

 

Er is een onjuist bedrag aan mij terugbetaald. wat moet ik doen?

Neem contact op met onze klantenservice.

 

Hoe weet ik of jullie mijn retourzending ontvangen hebben?

Zodra we je retourzending ontvangen, sturen we je een bevestiging per e-mail.

Ik heb een artikel gekocht in een napapijri winkel, maar dat blijkt kapot te zijn. kan ik het aan jullie terugsturen?

We kunnen geen retourzendingen accepteren voor artikelen die in een Napapijri winkel gekocht zijn. Wij adviseren je om het kapotte artikel terug te brengen naar de Napapijri winkel waar je het hebt kocht. Zij hebben hun eigen retourbeleid om artikelen terug te nemen,te ruilen of geld terug te geven.

Kan ik online gekochte artikelen retourneren in een napapijri winkel?

Nee, Napapijri winkels kunnen geen artikelen accepteren die in onze Napapijri Online Store gekocht zijn. Stuur je bestelling terug volgens ons Retourbeleid.

 

Infinity registratie

Hoe kan ik mijn Infinity jack registreren? Hoe krijg ik toegang tot het inleverprogramma?

Om toegang te krijgen tot het inleverprogramma, dien je jouw Infinity te registreren op napapijri.com/infinity. Dit kan door de QR-code te scannen die je vindt op het label aan de binnenkant van de jas, of door zelf de unieke Infinity-code ernaast in te voeren.

 Volg eenvoudig online de te nemen stappen voor het inleverprogramma. Je dient je jas te registreren als je toegang wilt krijgen tot het inleverprogramma. 

Waar kan ik de QR-code en Infinity code van mijn jas vinden?

Beide codes zijn te vinden op het label aan de binnenkant van jouw Infinity jack. 

Als ik de jas in een winkel koop, kan ik hem dan online registreren?

Ja. Ga naar napapijri.com/infinity om jouw Infinity jack te registreren en toegang te krijgen tot het inleverprogramma. Om te registreren dien je de QR-code te scannen of zelf de unieke Infinity code in te voeren, die je kunt vinden op het label aan de binnenkant van de jas.

Volg eenvoudig online de te nemen stappen voor het inleverprogramma. Je dient je jas te registreren als je toegang wilt krijgen tot het inleverprogramma. 

Kan ik de jas ook registreren zonder de QR-code te gebruiken?

Ja, je kunt je ook aanmelden zonder de QR-code, door de unieke code van je jas in te voeren in het online registratieformulier. Deze code vind je op het label binnenin de jas. 

Kan ik mijn Infinity jas registreren zonder de QR-code of Infinity codes?

Helaas is het zo dat, wanneer zowel de QR-code als de Infinity code uit de jas zijn verwijderd, de jas niet meer geregistreerd kan worden. 

Kan ik de registratie van de jas overdragen als ik de jas aan iemand anders geef?

Ja, het is mogelijk om de registratie van een jas over te dragen. Neem daarvoor contact op met onze klantenservice hier.

Infinity inleverprogramma

Wat is het verschil tussen retourneren en registreren voor het inleverprogramma? Kan ik mijn jas dan nog wel retourneren?

Geen zorgen, je kunt nog steeds jouw jas zonder opgaaf van reden tot 30 dagen na aankoopdatum retourneren, (mits hij in nieuwstaat is).

Het inleverprogramma is specifiek voor het inleveren van de jas om hem (minimaal) 2 jaar na aankoop weer te kunnen recyclen.  

Wanneer kan ik mijn Infinity inleveren?

Je kunt jouw Infinity jack vanaf twee jaar na aankoop weer inleveren. Maak je geen zorgen, we sturen je wel een reminder tegen die tijd.

Zorg er wel voor dat de jas geregistreerd is, door ofwel de QR-code binnenin de jas te scannen, of door de Infinity code in te voeren die binnenin de jas te vinden is, naast het onderhoudsetiket.  

MOET ik mijn jas terugbrengen na 2 jaar?

Nee, je mag hem pas op zijn vroegst na 2 jaar inleveren. Vanaf 2 jaar na aankoop, kun je profiteren van het inleverprogramma.

Kan ik mijn Infinity ook al eerder dan 2 jaar na aankoop inleveren?

Om bewust consumentengedrag te bevorderen, kun je je jas pas twee jaar na aankoop weer inleveren. De Infinity wordt dan verwerkt tot nieuw garen en nieuwe producten. 

Kan de Infinity ook worden gerecycled via plastic afvalinzameling?

Nee, de beste manier om de Infinity te recyclen is via ons inleverprogramma. Wij zorgen dan voor de recycling tot nieuwe garens en nieuwe producten. 

Wat zijn de voordelen van het inleveren van de jas?

Nadat de jas succesvol is geretourneerd via het inleverprogramma ontvang je een waardebon van 100 €. De waardebon kan alleen worden besteed op napapijri.com. Daarnaast ontvang je ook speciale informatie over Napapijri's meest recente duurzaamheidsinitiatieven. 

Productinformatie

Toont de website van napapijri jullie complete collectie?

Onze Napapijri Online Store toont een selectie van de Napapijri-collectie.

Worden dezelfde producten in de napapijri winkels verkocht?

In de Napapijri winkels vind je mogelijk dezelfde producten als in de Napapijri Online Store maar we raden je aan om rechtstreeks contact op te nemen met de winkel als je iets specifieks zoekt.

Hoe kan ik mijn kleding van napapijri reinigen?

We raden je aan om de wasvoorschriften op het etiket op te volgen.

Infinity product

Van welk materiaal is de Infinity gemaakt?

Het meest innovatieve aan de Infinity is zijn samenstelling van monomateriaal: de voering en de boorden zijn gemaakt van Nylon 6, terwijl de stof is gemaakt van geregenereerd ECONYL®-nylon, een hoogwaardig Nylon 6-garen dat wordt gerecycled van afgedankte visnetten en ander afvalmateriaal.

Door het gebruik van slechts één materiaal is het recyclingproces eenvoudiger - de jas kan in zijn geheel de recycle-machine in. Bij dat proces worden de vezels geüpcycled, terwijl de originele eigenschappen en kwaliteit volledig behouden blijven. Dat betekent dat het geregenereerde ECONYL®-nylon steeds weer opnieuw kan worden gerecycled.

Is Geregenereerd Econyl® Nylon gemaakt van gerecyclede flessen?

Nee, het is gemaakt van afgedankte visnetten en ander afvalmateriaal. 

Hoe werkt het Infinity recycle-proces?

Door het gebruik van slechts één materiaal is het recyclingproces eenvoudiger - de jas kan in zijn geheel de recycle-machine in. Bij dat proces worden de vezels geüpcycled, terwijl de originele eigenschappen en kwaliteit volledig behouden blijven. Dat betekent dat het geregenereerde ECONYL®-nylon steeds weer opnieuw kan worden gerecycled.

Bevat de Infinity Thermo-FibreTM?

Ja, maar het is wel een speciaal soort Thermo-FibreTM met Nylon6, die speciaal ontwikkeld is voor de Infinity. De normale Thermo-FibreTM die gebruikt wordt in de rest van onze collectie, is gemaakt van polyester.

Mijn account en de nieuwsbrief

Wat is jullie privacybeleid?

De persoonsgegevens die je met ons deelt, zijn volledig vertrouwelijk. Je privacy is belangrijk voor ons; we openbaren of verkopen de verschafte informatie niet. Onze promotionele e-mails zijn optioneel, je kunt je op elk moment afmelden. Lees ons Privacybeleid voor meer informatie.

 

Wat zijn de voordelen van registratie bij napapijri?

Het aanmaken van een account bij Napapijri heeft veel voordelen: je kunt je profiel personaliseren en beheren, meerdere leveradressen opslaan, je bestellingen bekijken en volgen vanuit je account en sneller afrekenen.

Moet ik een account aanmaken om online te winkelen?

Nee, je kunt ook als gast winkelen in onze Napapijri Online Store.

Hoe kan ik gegevens in mijn napapijri-account aanpassen?

Log in op 'Mijn account' en klik op 'Wijzigen' bij het veld waarin je de gegevens wilt wijzigen.

Hoe maak ik een veilig wachtwoord aan?

Voor je eigen veiligheid dienen wachtwoorden als volgt te zijn samengesteld:

 

- ten minste (8) tekens.

- ten minste (1) numeriek teken (bv. 5).

- ten minste 1 hoofdletter (bv. N).

- ten minste 1 kleine letter (bv. t).

 

Wat gebeurt er als ik mijn wachtwoord vergeten ben?

Je kunt eenvoudig een nieuw wachtwoord aanvragen door op de inlogpagina op 'Wachtwoord vergeten' te klikken en je e-mailadres in te voeren.

Hoe kan ik mijn napapijri-account verwijderen?

Klik hier om contact op te nemen met onze klantenservice.

 

Waar kan ik me inschrijven voor de nieuwsbrief van napapijri?

Klik hier om je aan te melden voor de nieuwsbrief van Napapijri.

 

Webbeveiliging en betaling

Is het veilig om online te winkelen bij napapijri?

We garanderen een hoog niveau van gegevensbeveiliging in onze Napapijri Online Store. Alle transacties met creditcards en betaalkaarten worden verwerkt door 'Worldpay (UK) Limited and its group companies', een veilige online gateway die verantwoordelijk is voor het bewaren en verwerken van je betaalgegevens. Verder worden je bankgegevens met SSL-encryptie (Secure Socket Layer) naar onze server gestuurd en overgedragen naar een volledig beveiligde omgeving.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Bekijk onze Betaalpagina voor alle beschikbare betaalmethoden.

Is de prijs inclusief btw?

Ja, de weergegeven prijzen zijn inclusief btw.

Waarom is mijn betaling geweigerd?

Je creditcard kan om een van de volgende redenen geweigerd zijn:

- de card kan verlopen zijn. Controleer of je card nog geldig is.

- je kunt informatie verkeerd hebben ingevuld. Controleer of alle vereiste velden correct zijn ingevuld.

- je kredietlimiet is bereikt. Neem contact op met je bank om te controleren of je je toegestane aankooplimiet hebt overschreden.

Algemeen

Hoe oud moet ik zijn om een bestelling te kunnen plaatsen bij napapijri?

De wettelijk toegestane leeftijd voor online aankopen is 18 jaar.

Ik heb algemene problemen met toegang of betaling op jullie website.

Klik hier om contact op te nemen met onze klantenservice.

 

Hoe vind ik een napapijri winkel bij mij in de buurt?

Klik op de Store Locator bovenin de Napapijri Online Store en voer je land en stad in om de dichtstbijzijnde NAPAPIJRI Store te vinden. De dichtstbijzijnde NAPAPIJRI Winkels zullen worden getoond.

 

Contact met napapijri

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice van napapijri?

Je kunt contact met ons opnemen per e-mail, post of telefoon. Klik hier om nu contact met ons op te nemen.