Don't just Watch it Burn Twee iconische merken komen samen in een streetwear-gerichte capsulecollectie die is opgebouwd rond waar beide merken bekend om staan: iconische outerwear, grafische taal en vooruitstrevende stijl.
De Collab is gebaseerd op Napapijri's en Obey's gedeelde interpretatie van mode als een medium om impact te maken op de wereld door het aanzwengelen van conversaties en verandering door middel van creativiteit.
De campagne speelt met het begrip 'reis' en zet aan tot een diepere reflectie op de rol die ieder van ons bereid is te spelen wanneer we geconfronteerd worden met een onverwachte crisis.
De grafische prints van de capsulecollectie — met "Don't just watch it burn" — zijn exclusief ontworpen door Shepard Fairey en sporen ons aan om met ironie, verbeelding en creativiteit te reageren op crisissituaties.
De grafische prints van de capsulecollectie — met "Don't just watch it burn" — zijn exclusief ontworpen door Shepard Fairey en sporen ons aan om met ironie, verbeelding en creativiteit te reageren op crisissituaties.